Zelfkennis door het maken van een Zelfanalyse.

Vindt u het lastig om een eerste stap te nemen en een afspraak te maken, dat begrijp en herken ik goed. Keijzer Kompas biedt de mogelijkheid om zonder tussenkomst eerst zelf aan de slag te gaan door het maken van een zelfanalyse. Zelfanalyses geven u meer inzicht wie u bent en uiteindelijk hoe de omgeving naar u kijkt.

Hierdoor wordt uw probleem, Blokkade inzichtelijk voor u zelf. Om duidelijkheid voor u zelf te krijgen hierin,heb ik drie zelfanalyses gemaakt, die u helpen inzicht te geven in je verleden, heden en toekomst. U vult de vragen zo volledig en uitgebreid mogelijk in met het bijbehorende logboek. Alles wat u schrijft in het logboek is en blijft van u en niemand anders. Aan de hand van de uitkomsten maakt u zelf een keuze of u al dan professionele begeleiding nodig hebt of wenst.

Uit ervaringen is gebleken dat de meeste (op een anonieme manier, eigentijd) het een fijne manier vinden om te beginnen aan “ wie ben ik ”

Nieuwsgierig naar de vragen?

Kosten zelfanalyse:

Eerste deel € 25,00 met een persoonlijk logboek.

Het tweede en derde deel € 20,00 per stuk

Eerste consult bij afname van de drie zelfanalyses is het eerste consult voor het bespreken hiervan gratis.

U kunt ervoor kiezen de zelfanalyses per e-mail of per post te ontvangen.

Pierre Keijzer

www.ikwordbewust.nl

e-mail info@ikwordbewust.nl