Maak van je zomer een fijne, leuke en leerzame ervaring…

Zomerweken in Friesland

30 juli tot 4 augustus

Astrologie-zomerweek

Ontdek de blauwdruk van je aard, je kwaliteiten, je zingeving en het pad waar het leven je langs wil voeren.

Een deelnemer:

De eerste keer dat ikzelf een astroloog raadpleegde, viel er een enorme last van mijn schouders. Ik hoorde wat ik eigenlijk diep in mijzelf wel wist: Hoe ik in elkaar stak en hoe anders dat was, dan mijn opvoeders me hadden doen geloven. Opluchting om een ‘schets’ te horen van het type mens waar ik van hield, die ik altijd had willen zijn. Deze inzichten hielpen me om mijn kinderen, familie, vrienden te begrijpen.

Wat doen we ?

In deze week zullen we de cursus ASTROLOGIE samen beleven.

Dat betekent samen leren met onze eigen horoscopen als uitgangspunt.

De astrologie begrijpen, doen we door kennis, rollenspellen, geleide fantasieën en drama. De mappen met theorie en uitleg neem je daarna mee naar huis.

De inschrijvingsdatum sluit op het moment dat de groep vol is.

Maand: Augustus. Locatie: Het gebouw van ons Instituut, Wyldpaed Oast 23 te Twijzelerheide.

Maar je wilt misschien nog een paar vragen stellen.

Dat kan als je even belt met Marianne onder nummer 0511-449107.

E-mail kan ook: info@corcaroli.nl

Prijs voor de gehele week training, verblijf en het gehele programma ‘Astrologie voor JOU’ in een map (waarde € 329.-) wat je daarna mee naar huis neemt.

Vroegboekkorting tot 1 mei! Liefst 20% korting voor € 440.- (Daarna € 550,-)

Pak je kans en ervaar een geweldige spirituele invulling van een actieve vakantie…!

www.corcaroli.nl