Naturisme & tantra

  • Naomi

    Hoe komt het met dinsdagavond 8 januari? Verder zou ik nog wat meer willen weten over ontspanning en realming? Ik volg jullie al een tijdje op de yoga- en de tantraprik. Durft iemand van jullie ook met persoonlijke ervaringen te komen.

    Veel succes in 2013, natugrt, Naomi.

    PS. waarom staat deze prikpag. nog niet op de donkerblauwe pagina.

  • Louis

    Hallo Naomi,

    Goed dat we elkaar weer tegenkomen (of zit ik er naast?). De dinsdag avond blijft in 2013 een open huiskamerbijeenkomst haptotantra. Veel aandacht gaat daarbij uit naar passiefoefeningen. Realming treedt alleen op bij heel diepe ontspanningsmomenten. Meestal moet je daarvoor wat vaker komen. Je kunt reserveren (0512-532736), want een huiskamer is snel gevuld.

    De advertentie op deze prikpagina is nog een experiment. Ik hoop op meer reacties. Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar; natugroetjes, Louis van Gorkom.

  • Louis van Gorkom

    Op dinsdagavond is er een open huiskamerbijeenkomst "naturisme & tantra" in Drachten (Friesland). Zoals gebruikelijk binnen het naturisme (nudisme) zijn we allemaal geheel naakt en zitten we op een badlaken.

    We gaan verder met het thema "afleiden van ons maatje binnen de passiefoefeningensessie". Aan thema's zijn tot dusver de Haai, de Motvorm en de Schroefvorm binnengebracht. Men kan nog steeds extra thema's aandragen.

    Info: 0512-532736 (vragen naar Louis).

  • Louis van Gorkom

    Vanavond is er een naturistischetantra-instuif aan de Bouriciuslaan. Het is een huiskamerbijeenkomst, dus vol=vol; even bellen is wel zo verstandig.

    Thema: passiefoefeningen (afleiden in de Schroef).

    Aanvullend thema's: Motvorm, Haaioefening.

    Tijd: Vanaf 19.30 - 20.30 uur deur open (binnenkomen).

    Adres: Bouriciuslaan 57, 9203 PC Drachten.

    Telefoon: 0512-532736.

    Vragen naar: Louis van Gorkom.

    PS. Het thema wordt aangepast aan de daadwerkelijk aanwezige deelnemers. Ook bij gebruik van een zitsluier, graag een eigen badlaken meenemen!

  • Louis van Gorkom

    Op dinsdagavond is er een open huiskamerbijeenkomst naturisme en tantra in Drachten (Friesland). Zoals gebruikelijk binnen het naturisme (nudisme) zijn we allemaal geheel naakt en zitten we op een badlaken.

    We gaan verder met het thema afleiden van ons maatje binnen de passiefoefeningensessie. Aan thema's is tot dusver de Motvorm ingebracht. Men kan nog steeds extra thema's aandragen.

    Info: 0512-532736 (vragen naar Louis).

  • harry Veen

    Leuk dat je weer actief bent.15 jaar geleden heb ik op huiskamer yoga gezeten samen met twee vrouwen.Heb jij een soort van wachtlijst voor de naturisme en tantra avonden.

    Met vriendelijke groet Harry

  • harry Veen

    Leuk dat je weer actief bent.15 jaar geleden heb ik op huiskamer yoga gezeten .Heb jij een soort van wachtlijst voor de naturisme en tantra avonden.

    Met vriendelijke groet Harry

  • Louis van Gorkom

    Harry, er is op het moment geen wachtlijst bel me (0512-532736), Louis van Gorkom.

  • Louis van Gorkom

    Op dinsdagavond is er een open huiskamerbijeenkomst naturisme en tantra in Drachten (Friesland). Zoals gebruikelijk binnen het naturisme (nudisme) zijn we allemaal geheel naakt en zitten we op een badlaken.

    We gaan verder met het thema afleiden van ons maatje in de Schroefvorm als onderdeel van de passiefoefeningensessie. De aangedragen thema's zijn: de Banaanvorm, de Motvorm en realming. Men kan hier nog steeds aanvullende thema's aandragen of vragen stellen.

    Info: 0512-532736.

  • Louis van Gorkom

    Deze avond is vol; natugroetjes, Louis van Gorkom.