Gastouderopvang t' Olifantje

  • Minke Oosterwal

    Gastouderopvang 't Olifantje verhuisd naar wijk De Drait!! En heeft vanaf februari 2012 weer plek voor nieuwe kindjes

    Wilt u kleinschalige opvang voor u kind(eren) dan bent u bij Gastouderopvang 't Olifantje op de juiste plaats.

    Er zullen nooit meer dan 6 kinderen gelijkertijd aanwezig zijn, hierdoor is er altijd genoeg aandacht voor alle kinderen.

    Mijn naam is Minke (26) en samen met mijn man hebben we een zoontje van 2. Voordat ik gastouder werd heb ik veel (4 jaar) ervaring opgedaan in de kinderopvang. Nu ben ik bijna 2 jaar gastouder en vind dat gastouderopvang een goede soort opvang is voor kinderen. Door de kleinschaligheid en huiselijke sfeer krijgen kinderen een veilig gevoel en kan er een goede band opgebouwd worden met de kinderen en ouders.

    De opvang is van maandag tot en met vrijdag geopend van 7.30 uur tot 18.00 uur. In overleg zijn er ook andere tijden mogelijk.

    Wilt u meer weten over de opvang of een afspraak maken voor een kennismaking dan kunt u mij mailen of bellen.

    Gastouderopvang 't Olifantje voldoet aan alle eisen die door de overheid gesteld worden en staat vermeld in het landelijk register kinderopvang.

    ( Op het moment zit gastouderopvang 't Olifantje nog in wijk de folgeren, als u al eerder opvang nodig heeft kan de opvang eerst ook starten waar we nu nog wonen. Er zijn namelijk nu ook al een paar plekjes vrij) Werkzaam in: Friesland

    Werktijden: Maandag tot en met vrijdag van 7.30u. tot 18.00u. in overleg andere tijden mogelijk

  • ria

    Beste Minke,

    Op internet kwam ik jouw naam een aantal keren tegen als gastouder.

    Onze dochter van 4 gaat sinds deze week naar school en voor haar zoeken wij op de maandag en dinsdag in ieder geval naschoolse opvang en bij voorkeur ook voorschoolse opvang. Graag horen wij van jou of dit mogelijk is. Iris (onze dochter) hebben wij in eerste instantie opgegeven voor bso de wirrewar maar naar daar eenmaal te zijn geweest vinden moeder en dochter dat veel te druk. Iris is een rustig en vrolijk meisje. Ook hebben wij nog een zoon van 2 jaar, zodra hij 4 wordt en wij jou nog steeds bij jou zouden zijn evt. dan komt ook hij op deze dagen, maar goed dat duurt nog wel even.

    Graag hoor ik van je of je nog plek hebt en of je geinteresseerd bent.

    Met vriendelijke groet,

    Ria