Creatieve Tante beschilderd wanden en garagedeuren, u bepaalt zelf welke afbeelding u op de wand of deur wilt hebben. Tijdens het schilderen is er altijd de mogelijkheid om de afbeelding aan te passen. Creatieve Tante bied kinderen van

5 t/m 16 jaar die graag creatief bezig zijn de mogelijkheid tot het deelnemen aan Creatieve Workshops.

Ik bied workshops aan op het gebied van: tekenen, schilderen, handwerken. Thuis heb ik een werkplaats waar ik maximaal 10 creatieve gasten kan ontvangen ook is er de mogelijkheid om bij u thuis te komen. Omdat ik vanuit huis werk kan ik de kosten voor de workshops en de wand- en garagedeur beschilderingen laag houden.

De workshops zijn ook geschikt voor grotere groepen bijv. buurthuizen, BSO’s, jeugdsoos, clubs, verenigingen etc. Creatieve verjaardagsfeestjes zijn ook mogelijk! Tijdens de schoolvakanties bied ik workshops aan.

Wilt u informatie over mijn activiteiten en foto’s bekijken van beschilderde garagedeuren en wanden kijk dan eens op: www.creatievetante.nl. Ook ben ik te bereiken op: 06 28795556 en creatievetante@hotmail.nl,

Met vriendelijke groet,

Creatieve Tante/ Miranda Jongsma

Smidterij 10

9216 VT OUDEGA