Mindfulness Training Drachten

  • Linda Schipper

    Stress verkleinen?

    Aandacht trainen?

    Bewustzijn vergroten?

    Mindfulness Training: een 8-weeks programma, waarin je actief werkt aan stressreductie en aandachtstraining.

    In het leven van alledag word je voortdurend bezig gehouden door werk, opleiding, school, relaties, televisie, computer. Dat maakt, dat het niet altijd gemakkelijk is met aandacht in je leven te zijn. Je verliest contactmomenten met jezelf, je leeft op de automatische piloot, langzaam maar zeker bouw je stress op, je gaat voorbij aan de pijn en de angst in je leven, je zit gevangen in een maalstroom van gedachtes.

    Mindfulness is op een milde, vriendelijke, niet-oordelende manier aandacht schenken aan datgene wat je ervaart, van moment tot moment. Mindfulness is een manier van ‘zijn’ waarbij je open en bewust in het leven staat. Mindfulness in je leven brengen betekent leren met milde open aandacht aanwezig te zijn bij wat er nu is, zonder over je ervaringen te oordelen. Mindfulness leert je bewustzijn en helderheid in jezelf op te zoeken bij dat wat je tegenkomt in het dagelijks leven.

    De Mindfulness Training in Drachten is op zaterdagmorgen (5/12/19 februari, 5/12/19 maart en 2/9 april) van 10.00 -12.30 uur.

    Voor meer informatie: www.werkplaatsaandachtigleven.nl

    Of mail: linda.schipper@tele2.nl

  • Hilde van Eijk

    Graag zou ik vernemen, wanneer de nieuwe cursus start en op welke dagen, uren en of er nog plaats is.Groeten, Hilde van Eijk. tel. 0594658106

  • Jitske de Haan

    Hallo,

    Ik wil me graag aanmelden voor de mindfulness training.

    Mvg. Jitske de Haan.